Coincidint amb la Diada de Sant Jordi, la Intersindical-CSC hem obert un perfil a Instagram, oferint un nou canal de comunicació amb les persones interessades en l’activitat del sindicat, i arribant a treballadors i treballadores que són usuaris/àries d’aquesta xarxa social.

A més de penjar-hi les imatges que generem (cartells, fotos…), al nou perfil d’Instagram farem difusió de les informacions sobre les diverses plataformes sindicals en què participem, col·lectius socials específics, així com xerrades en directe, una eina cada cop més utilitzada, especialment en temps de confinament.

Així doncs, la Intersindical-CSC fem un pas més en la presència a les xarxes socials, on ja som el sindicat líder a Twitter dels Països Catalans amb 32,7 mil·lers de seguidors/es, destacant en seguiment en relació als altres sindicats:

Catalunya: CGT: 24,6m, CCOO: 19,5m i UGT: 14,5m

País Valencià: CCOO: 5,9m, CGT: 2,6m, UGT: 2,1m,

Illes Balears: CCOO: 2,3m, UGT: 2,3m, CGT: 1,1m

Pel que fa a Facebook, la Intersindical-CSC té uns 6.000 seguidors/es, una xifra similar a la que té la resta de sindicats grans del Principat, que en tenen entre 6.000 i 8.000. En l’àmbit de la missatgeria, disposem d’un canal de Telegram, on actualment ens segueixen 5.400 persones.

També cal destacar que la presència del sindicat a les xarxes ha crescut considerablement gràcies als comptes de les diverses seccions sindicals, sectorials i unions territorials que estan funcionant.

Us convidem a seguir-nos, tant a Instagram com a la resta de canals de comunicació del sindicat.

@cscIntersindical-CSCCoincidint amb la Diada de Sant Jordi, la Intersindical-CSC hem obert un perfil a Instagram, oferint un nou canal de comunicació amb les persones interessades en l'activitat del sindicat, i arribant a treballadors i treballadores que són usuaris/àries d'aquesta xarxa social. A més de penjar-hi les imatges que generem (cartells,...SOM el sindicat independentista i de classe