Sindicats i col·lectius vinculats a Bombers de Barcelona (entre ells la secció sindical de la Intersindical-CSC), s’han ofert a l’alcaldessa per ajudar a la ciutadania en aquesta crisi del coronavirus. En un comunicat conjunt, es posen a disposició del govern municipal el seu capital humà i professional, que consideren infrautilitzat, per a treballar massivament en feines exposades durant aquesta emergència sense deixar de banda les tasques de previsió, extinció d’incendis i de salvament que són pròpies del cos. És per això que s’ofereixen a doblar horaris, fer les guàrdies necessàries o modificar temporalment les seves condicions de treball amb la finalitat de crear una operativa que pugui donar cobertura a les diferents necessitats, sense deixar descobertes les tasques ordinàries.

@cscPaïsos CatalansSindicats i col·lectius vinculats a Bombers de Barcelona (entre ells la secció sindical de la Intersindical-CSC), s'han ofert a l'alcaldessa per ajudar a la ciutadania en aquesta crisi del coronavirus. En un comunicat conjunt, es posen a disposició del govern municipal el seu capital humà i professional, que consideren...SOM el sindicat independentista i de classe