Sindicats i col路lectius vinculats a Bombers de Barcelona (entre ells la secci贸 sindical de la Intersindical-CSC), s’han ofert a l’alcaldessa per ajudar a la ciutadania en aquesta crisi del coronavirus. En un comunicat conjunt, es posen a disposici贸 del govern municipal el seu capital hum脿 i professional, que consideren infrautilitzat, per a treballar massivament en feines exposades durant aquesta emerg猫ncia sense deixar de banda les tasques de previsi贸, extinci贸 d’incendis i de salvament que s贸n pr貌pies del cos. 脡s per aix貌 que s’ofereixen a doblar horaris, fer les gu脿rdies necess脿ries o modificar temporalment les seves condicions de treball amb la finalitat de crear una operativa que pugui donar cobertura a les diferents necessitats, sense deixar descobertes les tasques ordin脿ries.

@cscPa茂sos CatalansSindicats i col路lectius vinculats a Bombers de Barcelona (entre ells la secci贸 sindical de la Intersindical-CSC), s'han ofert a l'alcaldessa per ajudar a la ciutadania en aquesta crisi del coronavirus. En un comunicat conjunt, es posen a disposici贸 del govern municipal el seu capital hum脿 i professional, que consideren...SOM el sindicat independentista i de classe