La sentència C‑103/18 i C‑429/18 donada a conéixer avui pel TJUE, després d’indicar la culpabilitat i la mala fe de l’estat espanyol en l’abús de l’interinatge per a la seva contractació pública, deixa en mans del tribunal estatal (en aquest cas el Suprem) l’apreciació de si, d’acord amb el dret intern, l’organització de processos selectius per cobrir definitivament les places; el pas dels laborals temporals recurrents a la condició d'”indefinits no fixos” i la concessió d’una indemnització equivalent a la del comiat improcedent (com ja és va indicar en l’informe previ de la advocada de la UE) són mesures adequades per prevenir i sancionar els abusos comesos.

La Intersindical-CSC dubtem molt de l’aplicació que en pugui fer la justícia espanyola, còmplice i part d’aquest abús de la temporalitat en els serveis públics, i exigim als poder públics una solució global, valenta i ràpida per a tot el personal interí o laboral temporal de llarga durada.

Aquí podeu llegir el nostre posicionament, més ampli, sobre aquesta qüestió: https://www.intersindical-csc.cat/2020/01/27/la-intersindical-csc-contra-labus-de-la-contractacio-temporal-a-les-administracions-publiques/

@cscAcció SindicalLa sentència C‑103/18 i C‑429/18 donada a conéixer avui pel TJUE, després d'indicar la culpabilitat i la mala fe de l'estat espanyol en l'abús de l'interinatge per a la seva contractació pública, deixa en mans del tribunal estatal (en aquest cas el Suprem) l'apreciació de si, d'acord amb el dret intern, l'organització de processos selectius per cobrir...SOM el sindicat independentista i de classe