La Intersindical-CSC vam estrenar nova seu per al Camp de Tarragona, l’Espai Sindical Elisa Cardona (Pl. Sant Antoni, 2. Tarragona) el passat 4 de març. A l’acte d’inauguració hi van intervenir el portaveu del sindicat, Sergi Perelló, i la historiadora Queralt Solé, professora d’Història de la UB, que va fer un xerrada sobre Elisa Cardona, l’única dona afusellada pel franquisme al Camp de Tarragona. Així doncs, la Intersindical-CSC posem nom de dones a les nostres seus territorials de Lleida (Pepita Úriz) i Girona (Isabel Vila).

A més a més el sindicat hem anat augmentant la nostra representació als centres de treball. Aquest són els resultats que hem obtingut en les eleccions el darrer més:

• Ajuntament de Roses (Alt Empordà): guanyem a la junta de personal amb 5 delegats/des i n’aconseguim 1 del comitè.
  • Audiofilm Consulting (Gironès): obtenim els/les 5 representants del comitè de la consultoria informàtica a Quart.
  • Figueres de Serveis SA (Alt Empordà): guanyem les eleccions a l’empresa plurimunicipal de serveis, obtenint 3 representants al comitè, pels 2 d’UGT.
  • Escola Thau (Vallès Occidental): obtenim 2 representants dels 5 del comitè del centre educatiu de Sant Cugat el primer cop que ens hi presentem.
  • Consell Comarcal de l’Alt Urgell: guanyem les eleccions del personal funcionari i obtenim la nova delegada de personal.
  • Maderas Cunill (Berguedà): obtenim el delegat de personal de l’empresa de construccions de fusta d’Olvan.
  • Ajuntament d’Oliana (Alt Urgell): guanyem les eleccions sindicals al consistori i obtenim la nova delegada de personal.
  • Consorci Patrimoni Mundial de la Vall de Boí (Alta Ribagorça): obtenim la delegada de personal en les primeres eleccions que se celebren en aquest organisme.
@cscPaïsos CatalansLa Intersindical-CSC vam estrenar nova seu per al Camp de Tarragona, l'Espai Sindical Elisa Cardona (Pl. Sant Antoni, 2. Tarragona) el passat 4 de març. A l'acte d'inauguració hi van intervenir el portaveu del sindicat, Sergi Perelló, i la historiadora Queralt Solé, professora d'Història de la UB, que va...SOM el sindicat independentista i de classe