Als nostres cursos oferim el següent:

• Temes desenvolupats pels nostres preparadors
  • Fòrums de consultes
  • Xats en línia de resolució de dubtes
  • Tests (amb respostes) per cada tema (mínim 10 preguntes per tema) i preguntes breus i casos pràctics (en funció de les corresponents convocatòries)
  • La primera setmana, al marge del curs, serveix per a la familiarització amb l’entorn virtual

Curs en línia del cos de gestió (A2). Temari general i temari opció general (75 temes)

Tota la informació aquí

Curs en línia del cos d’administratius (C1)

Tota la informació aquí

Curs en línia del cos d’auxiliars administratius (C2)

Tota la informació aquí

Curs en línia del cos de subalterns

Tota la informació aquí

Cossos d’administració especial. Cossos de titulació superior (A1) i cossos de diplomatura (A2). Temari comú

Tota la informació aquí

@cscDiversosA1,A2,administratius,ajuntaments,auxiliars administratius,C1,C2,Diputació de Barcelona,Generalitat de Catalunya,gestió,opos,oposicions,subaltern,superior,temarisEls nostres cursos de preparació d’oposicions són virtuals: els podràs seguir quan vulguis i des d’on vulguis, sense lligar-te a horaris, de manera que puguis conciliar la vida personal, laboral i familiar. Als nostres cursos oferim el següent: Temes desenvolupats pels nostres preparadors Fòrums de consultes Xats en línia de resolució de dubtes Tests...SOM el sindicat independentista i de classe