Ajuntament de Tarragona

Cos auxiliars administratius (C2) (27 temes) (6 mesos)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a les places de cos auxiliars administratius.  El temari que farem servir és el de la darrera convocatòria, una vegada es publiqui l’actual convocatòria l’actualitzarem.

Us oferim el següent:

• Temes desenvolupats pels nostres preparadors
  • Fòrums de consultes
  • Xats on line de resolució de dubtes
  • Tests (amb respostes) per cada tema (mínim 10 preguntes per tema)
  • Simulacres virtuals i transversals de tots els temes
  • La primera setmana, al marge del curs, es dedica a la familiarització amb l’entorn virtual

Donat que per la pandèmia de la Covid-19 ha aturat els processos selectius de 2020, una vegada la situació torni a la normalitat o bé la secció sindical tingui més informació al respecte dels processos selectius publicarem la nova data d’inici dels cursos.

Les inscripcions continuen obertes mentre no inciem els cursos

Aquelles persones que us hagueu inscrit us guardarem la plaça i us informarem al vostre correu de qualsevol novetat.

Disculpeu les molèsties

El curs s’adreça a persones que ocupen places com a interins, persones que ocupen places d’altres categories i per a persones que no treballin a l’Ajuntament.

Preu:

• Persones no afiliades: 60 euros/mes o 300 euros (pagament únic)
  • Persones afiliades de menys de 6 mesos i noves afiliacions: 45 euros/mes o 225 euros (pagament únic)
  • Persones afiliades de més de 6 mesos: 40 euros/mes o 200 euros (pagament únic)

+ informació oposicions@intersindical-csc.catInscripcions

@cscDiversosAjuntament de Tarragona Curs de preparació d’oposicions, el nostre curs és virtual per tal que el pugueu seguir quan vulgueu i des d’on vulgueu, de manera que no us lliguem a horaris i podeu conciliar la vida personal, laboral i familiar. Cos auxiliars administratius (C2) (27 temes) (6 mesos) Aquest curs està adreçat...SOM el sindicat independentista i de classe