Ajuntament de Tarragona

Cos auxiliars administratius (C2) (27 temes) (6 mesos)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a les places de cos auxiliars administratius.  El temari que farem servir és el de la darrera convocatòria, una vegada es publiqui l’actual convocatòria l’actualitzarem.

Us oferim el següent:

• Temes desenvolupats pels nostres preparadors
  • Fòrums de consultes
  • Xats on line de resolució de dubtes
  • Tests (amb respostes) per cada tema (mínim 10 preguntes per tema)
  • Simulacres virtuals i transversals de tots els temes
  • La primera setmana, al marge del curs, es dedica a la familiarització amb l’entorn virtual

El curs començarà el 25 de març (familiarització entorn virtual) i l’1 d’abril amb l’inici dels temaris.  L’inici dels cursos s’ajorna per la crisi del Covid-19, ben aviat informarem de la nova data d’inici, mentrestant us podeu seguir inscrivint

El curs s’adreça a persones que ocupen places com a interins, persones que ocupen places d’altres categories i per a persones que no treballin a l’Ajuntament.

Preu:

• Persones no afiliades: 60 euros/mes o 300 euros (pagament únic)
  • Persones afiliades de menys de 6 mesos i noves afiliacions: 45 euros/mes o 225 euros (pagament únic)
  • Persones afiliades de més de 6 mesos: 40 euros/mes o 200 euros (pagament únic)

+ informació oposicions@intersindical-csc.catInscripcions

@cscDiversosAjuntament de Tarragona Curs de preparació d’oposicions, el nostre curs és virtual per tal que el pugueu seguir quan vulgueu i des d’on vulgueu, de manera que no us lliguem a horaris i podeu conciliar la vida personal, laboral i familiar. Cos auxiliars administratius (C2) (27 temes) (6 mesos) Aquest curs està adreçat...SOM el sindicat independentista i de classe