La Intersindical-CSC ha guanyat les eleccions sindicals de la Diputació de Girona que s’han celebrat avui, obtenint 8 representants davant dels 6 de CCOO. Els resultats a l’administració provincial gironina han estat els següents:

Junta de personal (funcionari):
Intersindical-CSC: 5 representants
CCOO: 4 representants

Comitè d’empresa (laborals):
Intersindical-CSC: 3 representants
CCOO: 2 representants

Així doncs, esdevenim la primera força sindical a les principals administracions públiques de les comarques gironines: Ajuntament de Girona, Diputació i Serveis Territorials de la Generalitat, a més de nombrosos ajuntaments de la demarcació. La Intersindical-CSC estem obtenint excel·lents resultats en les eleccions a les administracions públiques arreu, esdevenint el sindicat que més creix al país.

@cscAcció SindicalLa Intersindical-CSC ha guanyat les eleccions sindicals de la Diputació de Girona que s'han celebrat avui, obtenint 8 representants davant dels 6 de CCOO. Els resultats a l'administració provincial gironina han estat els següents: Junta de personal (funcionari): Intersindical-CSC: 5 representants CCOO: 4 representants Comitè d'empresa (laborals): Intersindical-CSC: 3 representants CCOO: 2 representants Així doncs, esdevenim la primera...SOM el sindicat independentista i de classe