La Intersindical-CSC dona suport a la vaga general d’Euskal Herria convocada demà pels sindicats ELA i LAB, entre d’altres, per demanar una Carta dels Drets Socials. La nostra oragnització està agermanada des de fa anys amb els dos sindicats majoritaris al País Basc que, al seu torn, van donar suport a la vaga general coorganitzada per la Intersindical-CSC el passat 18 d’octubre.

La convocatòria té com a lema ‘Treball, pensions i vida digna’ per a la ciutadania del País Basc. S’hi han adherit més de 1.500 empreses i hi ha convocades més de 100 mobilitzacions a Euskal Herria que s’espera que tinguin un seguiment massiu.

@cscDiversosInternacionalLa Intersindical-CSC dona suport a la vaga general d'Euskal Herria convocada demà pels sindicats ELA i LAB, entre d'altres, per demanar una Carta dels Drets Socials. La nostra oragnització està agermanada des de fa anys amb els dos sindicats majoritaris al País Basc que, al seu torn, van donar...SOM el sindicat independentista i de classe