Dijous passat es van celebrar les eleccions sindicals de la Fundació Sant Hospital de la Seu d’Urgell. La Intersindical-CSC va guanyar-les obtenint 4 representants al comitè d’empresa (73 vots. La UGT: 68 vots, 4 delegats; CCOO: 14 vots, 1 delegat i Metges: 11 vots, 0 delegats).

Els compromisos dels nous delegats i les noves delegades són treballar en defensa de tots i totes els treballadors i treballadores de forma transparent, per una gestió professional de l’empresa, pel rendiment de comptes i per una formació de qualitat, independentment del col·lectiu al que pertanyi la treballadora i el seu pensament i/o ideologia.

La Intersindical-CSC som un sindicat republicà, independent de cap partit polític, lobby de pressió de qualsevol tipus i sense subvencions estatals. Lluitem pels drets i la millora de les condicions laborals dels treballadors i de les treballadores.

@cscAcció SindicalDijous passat es van celebrar les eleccions sindicals de la Fundació Sant Hospital de la Seu d'Urgell. La Intersindical-CSC va guanyar-les obtenint 4 representants al comitè d'empresa (73 vots. La UGT: 68 vots, 4 delegats; CCOO: 14 vots, 1 delegat i Metges: 11 vots, 0 delegats). Els compromisos dels nous...SOM el sindicat independentista i de classe