La secció sindical de la Intersindical-CSC a l’Ajuntament de Girona ha restituït la pancarta ‘Llibertat presos polítics’ a la façana del consistori. Recordem que la Junta Electoral va obligar a retirar les pancartes de solidaritat amb els presos i les preses polítiques que penjaven dels balcons de diversos ajuntaments catalans durant la campanya electoral espanyola.

En resposta a aquesta decisió, les nostres seccions sindicals, majoritàries a les administracions municipals de Tarragona, Vilanova i la Geltrú i Girona, van emprendre la iniciativa de sostenir les pancartes cada dia davant les seus dels respectius consistoris. La Intersindical-CSC dona per reclamar la la llibertat de les persones empresonades per motius polítics i recordar que els drets humans no són partidistes.

@cscPaïsos CatalansLa secció sindical de la Intersindical-CSC a l'Ajuntament de Girona ha restituït la pancarta 'Llibertat presos polítics' a la façana del consistori. Recordem que la Junta Electoral va obligar a retirar les pancartes de solidaritat amb els presos i les preses polítiques que penjaven dels balcons de diversos ajuntaments...SOM el sindicat independentista i de classe