La Federació Sindical Mundial (FSM), de la qual la Intersindical-CSC i que representa a 97 milions de treballadors dels cinc continents, denuncia el cop d’estat que ha deposat el president bolivià Evo Morales i que busca desestabilitzar el país violentament. Les maniobres de l’oposició política reaccionària inclouen linxaments i segrests de dirigents socials i sindicals.

La posició de la FSM és que els pobles són els únics que tenen dret a decidir el seu present i el seu futur, sense ingerències alienes. En aquest sentit, mostrem la nostra solidaritat amb la Central Obrera Boliviana (COB), afiliada a la nostra federació i cridem al poble bolivià a rebutjar el cop d’estat i lluitar per l’emancipació dels treballadors i de les treballadores bolivianes.

@cscInternacionalLa Federació Sindical Mundial (FSM), de la qual la Intersindical-CSC i que representa a 97 milions de treballadors dels cinc continents, denuncia el cop d'estat que ha deposat el president bolivià Evo Morales i que busca desestabilitzar el país violentament. Les maniobres de l'oposició política reaccionària inclouen linxaments i...SOM el sindicat independentista i de classe