El secretari general del sindicat, Carles Sastre, va intervenir ahir, juntament amb representants dels sindicats bascos ELA i LAB, a un xerrada en el marc del III Coloqui euro-llatinoamericà organitzat per les universitats del País Basc, Autònoma de Barcelona, Paris 8, Católica de Valparaíso i la Fondation Maison des Sciences de l’Homme que se celebra durant tres dies a Donosti.

En el col·loqui, amb el títol ‘Drets, nacions, estats i fronteres’, s’hi reflexiona sobre el retrocés dels drets conquerits i l’afirmació dels estats per mitjans repressius; la reafirmació de la ciutadania mitjançant una nova onada d’activisme social que exigeix el compliment dels nous drets humans i les nacions que reclamen una presència efectiva en el panorama mundial. També s’hi parla sobre la urgència de repensar les fronteres i l’auge dels populismes i l’autoritarisme a Amèrica i a Europa amb l’objectiu d’afavorir un visió global d’aquests problemes i reflectir alternatives.

@cscInternacionalEl secretari general del sindicat, Carles Sastre, va intervenir ahir, juntament amb representants dels sindicats bascos ELA i LAB, a un xerrada en el marc del III Coloqui euro-llatinoamericà organitzat per les universitats del País Basc, Autònoma de Barcelona, Paris 8, Católica de Valparaíso i la Fondation Maison des...SOM el sindicat independentista i de classe