La Junta Electoral va obligar a retirar les pancartes de solidaritat amb els presos i les preses polítiques que penjaven dels balcons de diversos ajuntaments catalans. En resposta a això, les seccions sindicals de la Intersindical-CSC, majoritàries a les administracions municipals de Tarragona, Girona i Vilanova i la Geltrú, han emprés la iniciativa de sostenir cada dia la pancarta davant dels respectius consistoris fins que clogui la campanya electoral espanyola, el 8 de novembre. Considerem que els drets humans no són partidistes i que, si la pancarta no pot estar al balcó, nosaltres serem el balcó!

Aquí teniu un vídeo sobre l’inici de l’acció el dia 4 a l’Ajuntament de Tarragona: ccma.cat/tv3/alacarta/telenoticies-migdia/els-ajuntaments-comencen-a-retirar-els-simbols-en-suport-als-presos-i-exiliats/video/5930611/#.XZh3uzltXoo.twitter

@cscPaïsos Catalans / LlenguaLa Junta Electoral va obligar a retirar les pancartes de solidaritat amb els presos i les preses polítiques que penjaven dels balcons de diversos ajuntaments catalans. En resposta a això, les seccions sindicals de la Intersindical-CSC, majoritàries a les administracions municipals de Tarragona, Girona i Vilanova i la Geltrú,...SOM el sindicat independentista i de classe