• Agència Catalana de Notícies: les 5 persones delegades del comitè d’empresa.
  • Ajuntament de Calldetenes: 1 delegat del personal.
  • TEFSA, empresa del metall amb vint-i-tres treballadors a Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat): 1 delegat de personal.
  • Consell Comarcal d’Osona: 1 delegat dels tres del comitè, el primer cop que ens hi presentàvem.
  • Ajuntament d’Amposta (Montsià): 8 persones delegades. Majoria al comitè i a la Mesa General, on ens hi presentàvem per primer cop.
  • Ajuntament d’Igualada (Anoia): 2 persones delegades al comitè de personal laboral. Primer cop que ens hi presentàvem.
  • Fundació Drissa (Gironès): les 9 persones delegades del comitè de l’entitat sense ànim de lucre de Girona que treballa amb persones que pateixen malalties mentals.
  • Ajuntament de Pineda de Mar (Maresme): 4 persones delegades, dues a la junta i dues al comitè.
  • Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça: 1 delegada el primer cop que ens hi presentàvem.
  • Costertec (Osona): obtenim les 5 persones membres del comitè de l’empresa de Torelló que fabrica pulveritzadors i vàlvules per aerosols.
  • Ajuntament de Sant Celoni (Vallès Oriental): 5 persones delegades. Primera força sindical i majoria al comitè el primer cop que ens hi presentàvem.
  • Registre de la Propietat núm. 2 de Rubí (Vallès Occidental): 1 delegat. Primer representant independentista en aquest àmbit.
  • Ajuntament de Martorelles (Vallès Oriental): 2 de les tres persones delegades de personal.
  • Aigua Ter-Llobregat: 3 persones delegades el primer cop que ens presentàvem en aquest ens adscrit a la Generalitat.
@cscCSC / FederacionsAquests són els resultats de les diverses eleccions sindicals on la Intersindical-CSC ha obtingut representació des del mes de setembre: Agència Catalana de Notícies: les 5 persones delegades del comitè d'empresa. Ajuntament de Calldetenes: 1 delegat del personal. TEFSA, empresa del metall amb vint-i-tres treballadors a Esplugues de Llobregat...SOM el sindicat independentista i de classe