La Junta Electoral va obligar ahir a retirar la pancarta de “Llibertat presos polítics” dels ajuntaments de Girona i Vilanova i la Geltrú. Davant d’aquest fet, la secció sindical de la Intersindical-CSC, sindicat majoritari a l’Ajuntament de Girona, ha decidit sostenir la pancarta davant el consistori cada dia a les 12 h amb els suport de delegades, afiliades, treballadores i simpatitzants mentre duri la prohibició. La secció sindical a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, també majoritària, farà el mateix cada dia a les 11h.

La seccions sindicals gironina i del Garraf se sumen així a la iniciativa engegada per les companyes de Tarragona per demanar respecte a la llibertat d’expressió, denunciar la repressió de l’Estat espanyol i exigir la llibertat de les persones empresonades per motius polítics. Si la pancarta no pot estar al balcó, nosaltres serem el balcó!

@cscPaïsos Catalans / LlenguaLa Junta Electoral va obligar ahir a retirar la pancarta de “Llibertat presos polítics” dels ajuntaments de Girona i Vilanova i la Geltrú. Davant d’aquest fet, la secció sindical de la Intersindical-CSC, sindicat majoritari a l’Ajuntament de Girona, ha decidit sostenir la pancarta davant el consistori cada dia a...SOM el sindicat independentista i de classe