La Federació Sindical Mundial (FSM), l’organització sindical internacional de la qual forma part la Intersindical-CSC i que aglutina a 97 milions de treballadors i treballadores dels cinc continents, se solidaritza amb les mobilitzacions del poble equatorià que està lluitant contra el paquet de mesures antilaborals del govern que presideix Lenín Moreno, imposades pel Fons Monetari Internacional (FMI).

Aquest seguit de mesures eliminen els subsidis a la gasolina i redueixen les prestacions salarials dels empleats i de les empleades públiques, entre altres punts. A més, la Federació rebutgem rotundament la repressió estatal que busca doblegar la resistència popular. La FSM i la Intersindical-CSC estem al costat de les lluites justes del poble equatorià i insta al govern a atendre i satisfer les reivindicacions populars.

@cscInternacionalLa Federació Sindical Mundial (FSM), l'organització sindical internacional de la qual forma part la Intersindical-CSC i que aglutina a 97 milions de treballadors i treballadores dels cinc continents, se solidaritza amb les mobilitzacions del poble equatorià que està lluitant contra el paquet de mesures antilaborals del govern que presideix...SOM el sindicat independentista i de classe