Les treballadores del servei d’atenció domiciliària (SAD) de Sant Feliu de Llobregat, estan en lluita per dignificar les condicions del servei públic que presta en concessió l’empresa Accent Social, segregada de Clece (grup ACS). Les treballadores familiars, que s’encarreguen de les cures a la gent gran, infants o persones amb discapacitats, denuncien la manca de material adequat per a la seva seguretat laboral (guants, bates, mascaretes, productes químics, etc) i la retallada d’hores per part de l’empresa concessionària, tot i que elles ja treballen a temps parcial.

Les professionals de les cures, un sector d’altra banda molt feminitzat i precaritzat, alerten de la baixa qualitat del servei i que l’empresa no compleix el plec de condicions del concurs ni tampoc forma correctament les treballadores i reivindiquen que el servei es remunicipalitzi per a millorar-lo. En aquest sentit les treballadores, representades en comitè a través de la Intersindical-CSC, han iniciat un seguit de mobilitzacions que inclouen una recollida de signatures per demanar la remunicipalització del servei municipal, que finalitza la concessió a l’agost, i la presència a cada ple municipal per a demanar-ho.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaLes treballadores del servei d’atenció domiciliària (SAD) de Sant Feliu de Llobregat, estan en lluita per dignificar les condicions del servei públic que presta en concessió l’empresa Accent Social, segregada de Clece (grup ACS). Les treballadores familiars, que s’encarreguen de les cures a la gent gran, infants o persones...SOM el sindicat independentista i de classe