Avui la Intersindical-CSC ha obtingut les cinc persones delegades del comitè de Costertec, empresa del metall amb seu a Torelló (Osona) que fabrica pulveritzadors i vàlvules per a aerosols, i també cinc delegades a l’Ajuntament de Torelló, esdevenint la primera força sindical del consistori del Vallès Oriental, amb majoria al comitè d’empresa i presència a la mesa general de negociació. El sindicat confirma així el gran creixement de la nostra presència, tant en els sectors públics com en els privats.

@cscAcció SindicalDiversosAvui la Intersindical-CSC ha obtingut les cinc persones delegades del comitè de Costertec, empresa del metall amb seu a Torelló (Osona) que fabrica pulveritzadors i vàlvules per a aerosols, i també cinc delegades a l'Ajuntament de Torelló, esdevenint la primera força sindical del consistori del Vallès Oriental, amb majoria...SOM el sindicat independentista i de classe