El 3 d’octubre de 2017 la Intersindical-CSC, la CGT, la CNT, la COS i la IAC-CATAC vam convocar una vaga general per a denunciar la vulneració de drets i l’empitjorament de les condicions laborals en diferents centres de treball fruit de la intervenció en ells dels cossos de la Policia espanyola i la Guàrdia Civil, emmarcada dins la campanya repressiva anomenada Operació Anubis contra la celebració del referèndum sobre la independència de Catalunya.

Un dels fruits d’aquesta vaga va ser la creació de la Plataforma 3 d’octubre que, des de llavors hem seguit organitzant actes i treballant per seguir defensant els motius que van justificar la vaga de 2017.  Dos anys després a Catalunya volem recordar que els fets de 2017 encara som vigents i per això la Plataforma 3-0 hem organitzat un acte unitari sindical el dijous 3 d’octubre a les 19 hores a la presó Model de Barcelona.

El 3 d’Octubre és solidaritat de les treballadores contra la repressió!!

@cscAcció SindicalEl 3 d'octubre de 2017 la Intersindical-CSC, la CGT, la CNT, la COS i la IAC-CATAC vam convocar una vaga general per a denunciar la vulneració de drets i l'empitjorament de les condicions laborals en diferents centres de treball fruit de la intervenció en ells dels cossos de la Policia...SOM el sindicat independentista i de classe