El Secretariat Nacional de la Intersindical-CSC ha aprovat aquest migdia el suport i adhesió a les diferents accions i reivindicacions que es duguin a terme en el marc de la Vaga Mundial pel Clima, que se celebrarà a diverses ciutats d’arreu del món i especialment a la crida a participar a les diverses convocatòries de concentracions i de participació a la vaga estudiantil i de consum que, a Barcelona, es duran a terme el 27 de setembre amb la manifestació convocada per l’organització de l’esdeveniment.  També convoquem a totes les accions reivindicatives que es duguin a terme arreu del territori.

Des de la Intersindical-CSC cridem als nostres delegats i delegades a dur a terme accions reivindicatives als diversos centres de treball per posar de manifest la importància i necessitat d’un canvi de model de producció i d’economia que se centri en salvar el nostre planeta i protegir-lo de la seva destrucció.

La Intersindical-CSC instem a afiliats i afiliades i a treballadores i treballadors, en particular, i a la ciutadania, en general, a participar de forma activa del procés de repensar el model extractivista i de consum globalitzat i considerem que cal aprofundir en totes aquelles polítiques que ens acostin cap a una transició energètica inajornable.   També instem a les administracions a vetllar perquè les empreses incorporin mesures per lluitar contra el canvi climàtic, per la gestió de residus, per canviar el model de mobilitat i de consum.

Des de la Intersindical-CSC ens hem posat a disposició dels diversos col·lectius organitzadors per col·laborar en el bon funcionament dels actes i manifestacions de finals de setembre i també per establir contactes periòdics per dur a terme les mesures i propostes que siguin necessàries per avançar en aquesta matèria.

@cscInternacionalcanvi climàtic,fridays for futureEl Secretariat Nacional de la Intersindical-CSC ha aprovat aquest migdia el suport i adhesió a les diferents accions i reivindicacions que es duguin a terme en el marc de la Vaga Mundial pel Clima, que se celebrarà a diverses ciutats d'arreu del món i especialment a la crida a...SOM el sindicat independentista i de classe