Aquesta setmana la I-CSC ha organitzat dues xerrades informatives sobre administracions públiques al Camp de Tarragona. La primera, dimecres, amb els treballadors i les treballadores de l’Ajuntament de Cambrils per tal d’impulsar una candidatura sindical. Recordem que la Intersindical-CSC està obtenint uns resultats excel·lents ens les administracions locals del Camp i a la resta de Catalunya perquè aporta aire fresc i unes noves de fer sindicalisme a la funció pública. La segona, ahir, davant l’Ajuntament de Tarragona, per resoldre els dubtes sobre la futura sentència sobre l’estabilitat dels interins i de les interines de llarga durada.
Així mateix Roser Palol, secretària de Moviments Socials del sindicat, intervindrà aquest vespre (19.30h) en un acte organitzat al Casal Despertaferro de Reus per la Diada Nacional sobre com enfocar el nou cicle polític.

@cscCSC / FederacionsAquesta setmana la I-CSC ha organitzat dues xerrades informatives sobre administracions públiques al Camp de Tarragona. La primera, dimecres, amb els treballadors i les treballadores de l'Ajuntament de Cambrils per tal d'impulsar una candidatura sindical. Recordem que la Intersindical-CSC està obtenint uns resultats excel·lents ens les administracions locals del...SOM el sindicat independentista i de classe