Ajuntament de Barcelona

Tots els nostres cursos de preparació d’oposicions són virtuals: els podràs seguir quan vulguis i des d’on vulguis, sense lligar-te a horaris, de manera que puguis conciliar la vida personal, laboral i familiar.

Als nostres cursos oferim el següent:

• Temes desenvolupats pels nostres preparadors
  • Fòrums de consultes
  • Xats en línia de resolució de dubtes
  • Tests (amb respostes) per cada tema (mínim 10 preguntes per tema)
  • La primera setmana, al marge del curs, serveix per a la familiarització amb l’entorn virtual

Els cursos comencen el 16 de març (familiarització entorn virtual). El 23 de març iniciem el contingut dels temaris. Aquests cursos s’adrecen a persones que ocupen places com a interins, persones que ocupen places d’altres categories i a persones que no treballin a l’Ajuntament.

+ informació oposicions@intersindical-csc.cat                                                                  Inscripcions

Tècnic superior (A1) part comuna, 18 temes (14 setmanes) (*)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a qualsevol de les places de cos superior, tant cos general com cossos especials i han de preparar el temari comú.

Preu: Pagament únic de 210 euros (afiliats/ades) i 250 euros (no afiliats/ades) o dos pagaments 110+110 euros (afiliats/ades) i 130+130 euros (no afiliats/ades)

Tècnic mitjà (A2) part comuna, 13 temes (10 setmanes) (*)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a qualsevol de les places de cos de tècnic mitjà, tant cos general com cossos especials i han de preparar el temari comú.

Preu: Pagament únic de 150 euros (afiliats/ades) i 180 euros (no afiliats/ades) o dos pagaments 80+80 euros (afiliats/ades) i 95+95 euros (no afiliats/ades)

Cos auxiliars administratius (C2) (20 temes) (20 setmanes)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a les places de cos auxiliars administratius. El curs de preparació inclou el temari d’ofimàtica amb els temes desenvolupats pels nostres preparadors i tests per posar en pràctica els coneixements adquirits i preparar la prova.

Preu: Pagament mensual de 45 euros/mes (afiliats/ades) i de 55 euros/mes (no afiliats/ades) o pagament únic de 270 euros  (afiliats/ades) i 330 euros (no afiliats/ades) o dos pagaments 140+140 euros (afiliats/ades) i 170+170 euros (no afiliats/ades.

(*) En relació als processos A1 i A2, cal recordar que més endavant caldrà preparar també la part específica i la pràctica en cada categoria, en funció de la demanda i les disponibilitats informarem de la seva preparació.

@cscDiversosAjuntament de Barcelona Tots els nostres cursos de preparació d'oposicions són virtuals: els podràs seguir quan vulguis i des d'on vulguis, sense lligar-te a horaris, de manera que puguis conciliar la vida personal, laboral i familiar. Als nostres cursos oferim el següent: Temes desenvolupats pels nostres preparadors Fòrums de consultes Xats...SOM el sindicat independentista i de classe