Ajuntament de Barcelona

Tots els nostres cursos de preparació d’oposicions són virtuals: els podràs seguir quan vulguis i des d’on vulguis, sense lligar-te a horaris, de manera que puguis conciliar la vida personal, laboral i familiar.

Als nostres cursos oferim el següent:

• Temes desenvolupats pels nostres preparadors
  • Fòrums de consultes
  • Xats en línia de resolució de dubtes
  • Tests (amb respostes) per cada tema (mínim 10 preguntes per tema)
  • La primera setmana, al marge del curs, serveix per a la familiarització amb l’entorn virtual

Donat que la publicació dels resultats dels processos de 2019 encara no han estat publicats i que per la pandèmia de la Covid-19 ha aturat els processos selectius de 2020, una vegada la situació torni a la normalitat o bé la secció sindical tingui més informació al respecte dels processos selectius publicarem la nova data d’inici dels cursos.

Les inscripcions continuen obertes mentre no inciem els cursos

Aquelles persones que us hagueu inscrit us guardarem la plaça i us informarem al vostre correu de qualsevol novetat.

Disculpeu les molèsties

Aquests cursos s’adrecen a persones que ocupen places com a interins, persones que ocupen places d’altres categories i a persones que no treballin a l’Ajuntament.

+ informació oposicions@intersindical-csc.cat                                                                  Inscripcions

Tècnic superior (A1) part comuna, 18 temes (14 setmanes) (*)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a qualsevol de les places de cos superior, tant cos general com cossos especials i han de preparar el temari comú.

Preu: Pagament únic de 210 euros (afiliats/ades) i 250 euros (no afiliats/ades) o dos pagaments 110+110 euros (afiliats/ades) i 130+130 euros (no afiliats/ades)

Tècnic mitjà (A2) part comuna, 13 temes (10 setmanes) (*)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a qualsevol de les places de cos de tècnic mitjà, tant cos general com cossos especials i han de preparar el temari comú.

Preu: Pagament únic de 150 euros (afiliats/ades) i 180 euros (no afiliats/ades) o dos pagaments 80+80 euros (afiliats/ades) i 95+95 euros (no afiliats/ades)

Cos auxiliars administratius (C2) (20 temes) (20 setmanes)

Aquest curs està adreçat a aquelles persones que volen presentar-se a les places de cos auxiliars administratius. El curs de preparació inclou el temari d’ofimàtica amb els temes desenvolupats pels nostres preparadors i tests per posar en pràctica els coneixements adquirits i preparar la prova.

Preu: Pagament mensual de 45 euros/mes (afiliats/ades) i de 55 euros/mes (no afiliats/ades) o pagament únic de 180 euros  (afiliats/ades) i 220 euros (no afiliats/ades) o dos pagaments 95+95 euros (afiliats/ades) i 115+115 euros (no afiliats/ades.

(*) En relació als processos A1 i A2, cal recordar que més endavant caldrà preparar també la part específica i la pràctica en cada categoria, en funció de la demanda i les disponibilitats informarem de la seva preparació.

@cscDiversosAjuntament de Barcelona   Tots els nostres cursos de preparació d'oposicions són virtuals: els podràs seguir quan vulguis i des d'on vulguis, sense lligar-te a horaris, de manera que puguis conciliar la vida personal, laboral i familiar. Als nostres cursos oferim el següent: Temes desenvolupats pels nostres preparadors Fòrums de consultes Xats...SOM el sindicat independentista i de classe