El Secretariat Nacional de la Intersindical-CSC va aprovar, en la seva darrera reunió, fer una aportació de 3.000 euros a la Caixa de Solidaritat per col·laborar contra la repressió a l’independentisme i al republicanisme català.

Els atacs i la repressió, de tot tipus, que pateixen diverses persones i organitzacions que treballen en favor de la democràcia i de la llibertat requereix de tota la col·laboració i suport per part de la ciutadania i de les organitzacions del nostre país.

Per aquest motiu, des de la Intersindical-CSC hem decidit fer aquesta aportació a la Caixa de Solidaritat i engresquem a
tota l’afiliació a fer les aportacions individuals que siguin possibles.  Podeu trobar tota la informació sobre com fer les vostres aportacions a la web de la Caixa de Solidaritat

@cscCSC / Federacionscaixa de solidaritatEl Secretariat Nacional de la Intersindical-CSC va aprovar, en la seva darrera reunió, fer una aportació de 3.000 euros a la Caixa de Solidaritat per col·laborar contra la repressió a l'independentisme i al republicanisme català.   Els atacs i la repressió, de tot tipus, que pateixen diverses persones i organitzacions que treballen...SOM el sindicat independentista i de classe