L’alcalde, Carles Escolà, ha rebut una representació del nucli impulsor d’aquest sindicat a l’Ajuntament

La representació social de la plantilla de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, un dels centres de treball més grans quant a personal de la ciutat, compta amb la presència d’un nou sindicat. Es tracta de la Intersindical – CSC.

Aquest matí una representació de la nova secció sindical han explicat a l’alcalde que treballen per a donar-se a conèixer a la plantilla al temps que prenen el pols de les diverses situacions i problemàtiques existents en els diversos llocs de treball. També es preparen per a concórrer a les properes eleccions sindicals, quan es convoquin.

@cscAcció SindicalCerdanyola del Vallès,Vallès OccidentalL'alcalde, Carles Escolà, ha rebut una representació del nucli impulsor d'aquest sindicat a l'Ajuntament La representació social de la plantilla de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, un dels centres de treball més grans quant a personal de la ciutat, compta amb la presència d'un nou sindicat. Es tracta de la...SOM el sindicat independentista i de classe