Generalitat de Catalunya

Està adreçat a persones que volen accedir al cos superior específicament per l’opció general, de la Generalitat, ja siguin interins o no estiguin treballant a l’administració.  Aquest curs s’impartirà fins el dia de les proves o en el moment en que finalitzin els 100 temes (previsió 7 mesos)

• Pagament únic: 450 € afiliats/ades de més d’un any d’antiguitat / 540 € afiliats/ades de menys d’un any d’antiguitat  / 630  € persones no afiliades.  El rebut es girarà durant la primera setmana de desembre.
  • Pagament fraccionat (2 pagaments):
    • Persones afiliades de més d’un any: primer pagament  350 € (primera setmana de desembre) i segon pagament 150 € (primera setmana de gener).
    • Persones afiliades de menys d’un any: primer pagament 350 € (primera setmana d’octubre) i segon pagament 250 € (primera setmana de gener).
    • Persones no afiliades: primer pagament 450 € (primera setmana d’octubre) i segon pagament 250 € (primera setmana de gener).

El curs començarà l’1 de desembre | Inscripcions  |  Per a més informació escriu a oposicions@intersindical-csc.cat

Curs en línia del cos superior (A1). Temari general (60 temes)

Està adreçat a persones que volen accedir al cos superior, en qualssevol de les seves opcions que es convoquin: jurídica, econòmica, ambientòlegs, prevenció i estadística de la Generalitat, ja siguin interins o no estiguin treballant a l’administració.  Aquest curs s’impartirà fins el dia de les proves o en el moment en que finalitzin els 60 temes (previsió 4 mesos)

• Pagament únic: 320 € afiliats/ades de més d’un any d’antiguitat / 350 € afiliats/ades de menys d’un any d’antiguitat  / 400  € persones no afiliades.  El rebut es girarà durant la primera setmana de desembre.

@cscIntersindical-CSCA1,A2,administratius,ajuntaments,auxiliars administratius,C1,C2,Diputació de Barcelona,Generalitat de Catalunya,gestió,opos,oposicions,subaltern,superior,temarisGeneralitat de Catalunya Curs en línia del cos superior (A1). Temari general i temari opció general (100 temes)  Està adreçat a persones que volen accedir al cos superior específicament per l'opció general, de la Generalitat, ja siguin interins o no estiguin treballant a l'administració.  Aquest curs s'impartirà fins el dia de...SOM el sindicat independentista i de classe