La Intersindical-CSC forma part del col·lectiu d’entitats que ha participat en l’impuls de la ILP Universitats amb l’objectiu d’aconseguir una rebaixa dels preus públics de les universitats públiques catalanes.

La ILP Universitats és una Iniciativa Legislativa Popular impulsada pels estudiants i amb el suport de la comunitat universitària, que té per objectiu transformar l’actual model universitari i fer efectiva la rebaixa dels preus públics. Aquesta mesura és indispensable per tal de garantir l’accés a la Universitat a un nombre molt major d’estudiants. L’ensenyament superior ha de ser un bé comú, universal i lliure de qualsevol barrera econòmica, social i cultural, generant així una societat més justa i cohesionada.

Davant la no-aplicació per part dels Governs d’allò aprovat pel Parlament de Catalunya en forma de moció, la ILP pretén retornar als joves el seu dret d’accedir a la universitat, i obrir les portes a un nou futur.

Podeu trobar tota la informació sobre la ILP, aquí

Us demanem el vostre suport a aquesta ILP, signeu-la

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióLa Intersindical-CSC forma part del col·lectiu d'entitats que ha participat en l'impuls de la ILP Universitats amb l'objectiu d'aconseguir una rebaixa dels preus públics de les universitats públiques catalanes. La ILP Universitats és una Iniciativa Legislativa Popular impulsada pels estudiants i amb el suport de la comunitat universitària, que té...SOM el sindicat independentista i de classe