La Intersindical-CSC ha passat de 6 a 26 delegats i delegades de personal a la sanitat pública catalana, en el conjunt de l’atenció primària com hospitals públics de Catalunya.

El sindicat republicà ha obtingut així els millors resultats de la seva història en l’àmbit sanitari després d’haver presentat llistes a la majoria d’hospitals i també a l’atenció primària.

La I-CSC és el sindicat que més ha crescut en aquestes eleccions, posant de manifest la bona feina de la representació que s’ha fet en l’anterior legislatura i també la necessitat de portar el republicanisme a la sanitat del nostre país i poder construir un model republicà de servei d’atenció a les persones en l’àmbit de la salut catalana.

Amb aquests resultats la Intersindical-CSC s’assegura l’entrada a la Mesa General de la Funció Pública desprès dels històrics resultats que enguany s’han aconseguit, tant a les eleccions de personal tècnic i administratiu i també del personal docent no universitari dels centres públics de Catalunya.

@cscCSC / FederacionsLa Intersindical-CSC ha passat de 6 a 26 delegats i delegades de personal a la sanitat pública catalana, en el conjunt de l'atenció primària com hospitals públics de Catalunya. El sindicat republicà ha obtingut així els millors resultats de la seva història en l'àmbit sanitari després d'haver presentat llistes a...SOM el sindicat independentista i de classe