Aquest divendres, agents dels Mossos d’Esquadra han entrat a les escoles i els instituts, sota ordres de la Junta Electoral Central i amb passivitat del Govern de la Generalitat, a robar-nos la llibertat d’expressió, retirant qualsevol cosa que creien inadequada: llaços o qualsevol cosa de color groc, cartells relacionats amb la llibertat d’expressió.

La I-CSC denunciem la persecució ideològica i la vulneració de drets fonamentals i us volem animar a lluitar-hi en contra, a plantar cara.

En aquest moment encara estem preparant una resposta el més àmplia i adequada possible a una situació greu com la viscuda el divendres.

De moment, a partir de dilluns, posem-nos el llaç groc sense por als nostres centres de treball i normalitzem allò que ells volen criminalitzar. Som moltes les persones que pensem lliurement i ens hem de fer veure. Si estem units i anem tots a una, no se’n sortiran.

Hem preparat uns cartells que podeu imprimir i penjar allà on vulgueu, en tenim per escoles i per instituts.

@cscCSC / Federacionseducació,ensenyament,sectorial ensenyamentAquest divendres, agents dels Mossos d'Esquadra han entrat a les escoles i els instituts, sota ordres de la Junta Electoral Central i amb passivitat del Govern de la Generalitat, a robar-nos la llibertat d'expressió, retirant qualsevol cosa que creien inadequada: llaços o qualsevol cosa de color groc, cartells relacionats...SOM el sindicat independentista i de classe