Des de la Intersindical-CSC condemnem enèrgicament la irrupció de la policia als centres educatius i la persecució ideològica dels docents independentistes, i demanem explicacions al Conseller d’Educació Josep Bargalló, així com al Conseller d’Interior Miquel Buch per aquesta pràctica abusiva i intimidatòria que coacciona els docents i que vulnera la llibertat d’expressió i de pensament dels mestres i professors de l’educació pública.

Davant de la persecució ideològica i la vulneració de drets fonamentals, la Intersindical-CSC sempre ens posarem del costat dels nostres docents, i aquells que pretenen coaccionar-los ens trobaran sempre de cara, i és per això que properament parlarem amb la resta d’agents independentistes per acordar accions en contra d’aquests fets que creiem molt greus i que mereixen una resposta clara i contundent, així com la depuració de responsabilitats de qui ha autoritzat aquests escorcolls.

@cscCSC / Federacionseducació,ensenyament,sectorial ensenyamentLa Intersindical- CSC acabem de tenir coneixement que avui, 22 de març, parelles de Mossos d’Esquadra han entrat a centres educatius públics de tot Catalunya per fer «observació de símbols polítics en espais públics», uns símbols que, segons un criteri que desconeixem, han estat retirats pels agents. Des de la...SOM el sindicat independentista i de classe