A principis de març es va crear la secció sindical de la Intersindical-CSC de la Diputació de Barcelona i concorreran a les eleccions sindicals del proper 10 d’abril.

L’objectiu en aquestes eleccions per part de la Intersindical-CSC és accedir als òrgans de representació d’una administració amb 4.700 treballadores i treballadores on s’esculliran 29 delegats i delegades per a la Junta de Personal. L’actual composició és UGT 10, CCOO 11, CGT 6, CTC 2.

Des de la nova secció sindical s’aspira a seguir el camí que a la Generalitat de Catalunya amb el personal tècnic i administratiu i representar al personal de la Diputació amb noves maneres de fer i des d’una vessant republicana.

@cscCSC / FederacionsDiputació de Barcelona,secció sindicalA principis de març es va crear la secció sindical de la Intersindical-CSC de la Diputació de Barcelona i concorreran a les eleccions sindicals del proper 10 d'abril. L'objectiu en aquestes eleccions per part de la Intersindical-CSC és accedir als òrgans de representació d'una administració amb 4.700 treballadores i...SOM el sindicat independentista i de classe