Un col·lectiu de treballadores i treballadors de l’Ajuntament de la Garriga han decidit constituir una secció sindical per defensar els seus drets laborals. Es tracta d’una secció de la Intersindical-CSC, creada després de mesos de denúncies d’irregularitats i desigualtats en les condicions laborals del personal municipal. Des d’aquesta estructura, es pretén seguir assenyalant els greuges i el mal clima laboral de l’Ajuntament, i exigir una resposta per part de l’equip de govern (que fins ara ha ignorat les diverses reivindicacions i que, de fet, no ha ni contestat les instàncies presentades des del col·lectiu).

Per tot plegat, des de la secció sindical de la Intersindical-CSC a l’Ajuntament de la Garriga s’ha elaborat un document que recull les principals denúncies sobre la falta de transparència en la gestió i les polítiques del consistori. El col·lectiu alerta de diferències salarials entre personal de les mateixes categories laborals, de complements econòmics concedits de manera arbitrària (i amb diners públics) i d’unes polítiques de recursos humans inexistents, entre d’altres.

La secció sindical de la Intersindical-CSC a l’Ajuntament de la Garriga ja disposa de canals de comunicació per informar de la seva activitat, i ha obert perfils a les xarxes socials Facebook i Twitter (@IntersindicalLG). Les persones que ho vulguin també poden contactar-hi a través del correu ajlagarriga@intersindical-csc.cat.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaUn col·lectiu de treballadores i treballadors de l’Ajuntament de la Garriga han decidit constituir una secció sindical per defensar els seus drets laborals. Es tracta d’una secció de la Intersindical-CSC, creada després de mesos de denúncies d’irregularitats i desigualtats en les condicions laborals del personal municipal. Des d’aquesta estructura,...SOM el sindicat independentista i de classe