Les candidatures de la Intersindical-CSC abraçaran un total de 7 dels 10 Serveis Territorials d’Educació existents (Baix Llobregat, Barcelona, Catalunya Central, Girona, Lleida, Maresme-Vallès Oriental i Vallès Occidental) i en total, seran més de 55.000 docents els que podran, si ho consideren oportú i per primera vegada, donar suport a una candidatura sindical inequívocament independentista i de classe. Aquest és un fet sense precedents, que necessàriament s’haurà de materialitzar amb una nova correlació de forces, on els vells sindicats del règim del 78 retrocedeixin, aprofundint en la seva crisi de legitimitat i representativitat davant la classe treballadora catalana.

En aquestes eleccions sindicals, la Intersindical-CSC hi concorrerà amb un programa basat en:

• la defensa de l’escola pública
  • el retorn dels drets retallats els darrers anys als treballadors i treballadores de l’ensenyament
  • la defensa dels docents davant dels atacs de l’estat espanyol

La Intersindical-CSC afronta el repte convençuda que la convocatòria de les dues darreres vagues generals per part del sindicat (la del passat 21D i la propera convocada pel 21F), han estat decisives per posar damunt la taula una agenda social a Catalunya, basada en la necessitat d’assolir un salari base i una pensió mínima de 1200€, una jornada laboral de 35h, una fiscalitat justa i en la recuperació de les lleis socials tombades pel Tribunal Constitucional.

@cscAcció Social / Igualtat / Mobilitzacióeleccions sindicals,ensenyament,sectorial ensenyamentAl llarg de la setmana passada, la Intersindical-CSC va registrar als respectius Serveis Territorials d’Educació de Catalunya, diverses llistes sindicals amb les quals concorrerà a les eleccions al sector de l’Ensenyament públic que se celebraran el proper dia 12 de març. Les candidatures de la Intersindical-CSC abraçaran un total de 7 dels 10 Serveis...SOM el sindicat independentista i de classe