La Intersindical-CSC ha registrat aquest divendres un preav铆s al departament de Treball per convocar vaga general la primera setmana de febrer, quan es compliran set anys de l’aprovaci贸 de la reforma laboral del PP que el govern de Pedro S谩nchez ara es nega a derogar. La vaga tindr脿 lloc a tots els centres laborals del pa铆s, p煤blics i privats, i est脿 prevista pels dies 5, 6 i 7 de febrer, per b茅 que el sindicat republic脿 concretar脿 properament en quina jornada ser脿 quan es faci la protesta.

Els objectius de la vaga s贸n reclamar la derogaci贸 completa de la reforma laboral del 2012, un salari m铆nim catal脿 de 1.200 euros mensuals, la recuperaci贸 de les lleis socials aprovades pel Parlament i aturades pel Tribunal Constitucional, la plena igualtat de g猫nere als centres de treball, i l’aven莽 cap a un model de funci贸 p煤blica de qualitat i amb condicions laborals dignes, entre d’altres. La Intersindical-CSC es reafirma, per tant, en els motius pels quals va convocar vaga de dues hores el 21 de desembre passat i ara crida a secundar-ne una de tot el dia.

@cscAcci贸 SindicalLa Intersindical-CSC ha registrat aquest divendres un preav铆s al departament de Treball per convocar vaga general la primera setmana de febrer, quan es compliran set anys de l'aprovaci贸 de la reforma laboral del PP que el govern de Pedro S谩nchez ara es nega a derogar. La vaga tindr脿 lloc...SOM el sindicat independentista i de classe