La Intersindical-CSC mostrem el nostre suport a les dues persones afiliades a la Intersindical-CSC i a l’Eina-Espai Jove de la Intersindical-CSC que han estat detingudes durant el dia d’avui a comarques gironines en el marc de les actuacions repressives de l’estat espanyol contra l’independentisme.

Denunciem la repressió que sistemàticament practica Espanya contra la llibertat d’expressió i la llibertat de pensament i la persecució que persones i organitzacions pateixen des de fa molts anys per part de l’estat i les seves institucions, tant sota el mandat de Mariano Rajoy com de Pedro Sánchez.  Uns i altres han demostrat que la resposta a les demandes dels treballadors i treballadores catalanes no és el diàleg sinó la persecució policial.

Denunciem la hipocresia mostrada per l’actual govern d’Espanya, que avui mateix a les institucions europees i a través del president espanyol donava lliçons de democràcia i mostrava la voluntat de diàleg mentre els seus cossos policials practicaven les detencions per tots conegudes.  La violència policial i la repressió no seran les eines d’un diàleg.

Des de la Intersindical-CSC volem donar suport a la nostra gent detinguda i a totes les persones i les seves organitzacions que avui també han estat detingudes.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaLa Intersindical-CSC mostrem el nostre suport a les dues persones afiliades a la Intersindical-CSC i a l'Eina-Espai Jove de la Intersindical-CSC que han estat detingudes durant el dia d'avui a comarques gironines en el marc de les actuacions repressives de l'estat espanyol contra l'independentisme. Denunciem la repressió que sistemàticament practica...SOM el sindicat independentista i de classe