• Atenció primària de l’Institut Català de la Salut: 24 hores.
  • Personal tècnic i administratiu funcionari i laboral dels departaments de la Generalitat i el seu sector públic: 2 hores de 12 h. a 14 h.

La Intersindical-CSC també s’adhereix a la convocatòria de vaga de 24 hores promoguda pels sindicats del sector de l’ensenyament no universitari el dia 29-N.

La Intersindical-CSC considera que tant l’atenció primària de salut com l’ensenyament públic no universitari tenen una afectació directa en la ciutadania i mereixen una atenció especial cara a oferir uns serveis públics de qualitat, ja que són eines imprescindibles de la cohesió social.

Pel que fa als treballadors/es públics, inclòs aquí el personal administratiu i tècnic de la Generalitat de Catalunya, les principals reivindicacions són la reversió de la pèrdua de poder adquisitiu (un 30% des de 2010) però també l’increment de la plantilla i dels recursos a nivells anteriors a la crisi.

Des de la Intersindical-CSC tampoc podem obviar el dèficit de finançament que pateix la nostra administració respecte al PIB que es genera a Catalunya i que és una de les principals causes de totes aquestes problemàtiques.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaensenyament,Generalitat de Catalunya,Institut Català de la Salut,salut,sectorial ensenyament,vagaLa Intersindical-CSC convoca el 29 de novembre una jornada de vaga en els següents àmbits del sector públic: Atenció primària de l’Institut Català de la Salut: 24 hores. Personal tècnic i administratiu funcionari i laboral dels departaments de la Generalitat i el seu sector públic: 2 hores de 12...SOM el sindicat independentista i de classe