A la Universitat Politècnica de Catalunya hem aconseguit 7 representants al Comitè d’Empresa de Personal Docent i Investigador Laboral (PDI-Laboral) de manera que ens convertim en la segona força sindical.

A l’Agència de l’Habitatge de Catalunya també ens hi hem presentat per primera vegada i s’ha obtingut un suport del 20% de la plantilla amb el que serem presents amb dues persones al Comitè d’Empresa.

A l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú hem guanyat les eleccions sindicals, aconseguint ser la primera força entre el personal funcionari i la segona força sindical del personal laboral.

Amb aquests resultats la Intersindical-CSC reforça la seva posició a diferents espais del sector públic: universitats públiques, administració de la Generalitat de Catalunya i administració local.  L’objectiu de la Intersindical-CSC és que durant el proper cicle d’eleccions sindicals d’aquest darrer trimestre de 2018 i el primer semestre de 2019 el sindicalisme republicà i nacional que representem aglutini les transformacions que es viuen arreu del país i construir la #RepúblicaDeLaGentTreballadora i d’aquesta manera el sindicalisme sigui una eina més de la implementació d’una República Catalana que vetlla pels drets socials i laborals de la ciutadania representant als treballadores i treballadores de diferents administracions públiques catalanes.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaAgència de l'Habitatge de Catalunya,Ajuntament de Vilanova i la Geltrú,Universitat Politècnica de Catalunya,universitats,UPCLa Intersindical-CSC ha aconseguit, durant les darreres setmanes incrementar la seva presència arreu del país.  En aquest sentit cal destacar les victòries aconseguides a les eleccions sindicals a tres centres de treball on ens hi presentàvem per primera vegada i on els resultats obtinguts són molt destacables. A la Universitat...SOM el sindicat independentista i de classe