Avui s’han trobat representats de la sectorial d’ensenyament de la Intersindical-CSC i de la Plataforma per la Llengua per discutir el model lingüístic presentat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Durant la trobada la sectorial d’ensenyament de la Intersindical-CSC ha compartit amb la Plataforma per la Llengua el seu posicionament sobre el projecte del Govern de la Generalitat en relació al model lingüístic a les escoles.

Ambdues organitzacions han coincidit en valorar el document com a confús, barreja massa conceptes i fa perillar el català com a llengua vehicular als centres educatius.

Un altre punt de coincidència ha estat que qüestionem l’oportunitat de presentar el document aquest moment. Sembla que el Departament no tingui coneixement de la realitat als centres i sobretot que el Departament d’Ensenyament  s’embarca en aventures perilloses quan encara no s’ha aconseguit que la immersió funcioni a la secundària i a la Formació Professional.

Aquesta trobada s’emmarca amb la voluntat de la sectorial d’ensenyament de la Intersindical-CSC de trobar-se amb entitats que treballen per la llengua per intentar posar en comú posicionaments davant d’aquesta proposta.

@cscPaïsos Catalans / Llenguaensenyament,llengua,Plataforma per la Llengua,sectorial ensenyamentAvui s'han trobat representats de la sectorial d'ensenyament de la Intersindical-CSC i de la Plataforma per la Llengua per discutir el model lingüístic presentat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Durant la trobada la sectorial d'ensenyament de la Intersindical-CSC ha compartit amb la Plataforma per la Llengua el...SOM el sindicat independentista i de classe