La Intersindical-CSC va oferir ahir a l’auditori Ma Carme Grauvilardell, la xerrada “Portem la República als centres de treball”, a càrrec de la companya Roser Palol.  Durant la xerrada s’ha posat de manifest la importància de fer entrar als centres de treball els valors de la República Catalana als centres de treball per poder defensar millor als treballadors i a les treballadores del nostre país, davant d’un model que s’ha demostrat insuficient i gens favorable a la classe treballadora catalana i que ha defensat durant tots aquests anys el sindicalisme del règim del 78.

Durant la xerrada s’ha recordat les mobilitzacions organitzades per la Intersindical-CSC per defensar la classe treballadora catalana, com ara la vaga general del 8 de novembre de 2017 contra el decret que permetia la fugida de les empreses fora de Catalunya i que va tenir el suport dels partits estatals i de la patronal catalana, Foment, que va intentar evitar la vaga i fins i tot va dur als TSJC la convocatòria de vaga.

L’acte forma part de les Jornades Republicanes – Memorial Jaume Masats, que organitza Esquerra de Sant Vicenç de Castellet.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióLa Intersindical-CSC va oferir ahir a l'auditori Ma Carme Grauvilardell, la xerrada 'Portem la República als centres de treball', a càrrec de la companya Roser Palol.  Durant la xerrada s'ha posat de manifest la importància de fer entrar als centres de treball els valors de la República Catalana als centres de...SOM el sindicat independentista i de classe