La Intersindical-CSC ha aconseguit, durant les darreres setmanes incrementar la seva presència arreu del país i en diversos sectors laborals.  En aquest sentit cal destacar les victòries aconseguides a les eleccions sindicals a Depuradores d’Osona, SL, a Residència Joviar a Lleida, Magento i al Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya.  Són especialment rellevants els resultats a aquestes darreres tres empreses ja que ha estat la primera vegada que hem presentat llistes.

Així mateix s’han presentat llistes a les eleccions de PDI – Laboral a la Universitat Politècnica de Catalunya i a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, tant pels col·lectius de funcionaris i de laborals tècnics i administratius.

Finalment s’han creat les seccions sindicals de Parcs i Jardins de l’Ajuntament de Barcelona i també la secció sindical a l’Ajuntament de Corbera de Llobregat.

Amb aquests creixements la Intersindical-CSC reforça la seva posició tant al sector públic com al sector privat i a empreses de diferents territoris.  L’objectiu de la Intersindical-CSC és que durant el proper cicle d’eleccions sindicals d’aquest darrer trimestre de 2018 i el primer semestre de 2019 el sindicalisme republicà i nacional que representem aglutini les transformacions que es viuen arreu del país i construir la #RepúblicaDeLaGentTreballadora i d’aquesta manera el sindicalisme sigui una eina més de la implementació d’una República Catalana que vetlla pels drets socials i laborals de la ciutadania.

@cscCSC / FederacionsAjuntament de Barcelona,Ajuntament de Corbera de Llobregat,Ajuntament de Vilanova i la Geltrú,depuradores d'Osona,Jovier,Magento,Memorial Democràtic,Parcs i Jardins,Residència Joviar,UPCLa Intersindical-CSC ha aconseguit, durant les darreres setmanes incrementar la seva presència arreu del país i en diversos sectors laborals.  En aquest sentit cal destacar les victòries aconseguides a les eleccions sindicals a Depuradores d'Osona, SL, a Residència Joviar a Lleida, Magento i al Memorial Democràtic de la Generalitat...SOM el sindicat independentista i de classe