El passat 5 d’octubre, Carles Sastre, secretari general de la Intersindical-CSC, va participar a una taula rodona a A Corunya sobre justícia social i la dictadura del mercat, en el marc de les jornades “L’alternativa a la sobirania dictadura mercat “. Una conferència que s’emmarca en les reunions internacionals pels “Drets dels pobles d’Europa” en els quals l’anàlisi conjunta dels drets dels pobles d’Europa a la UE i els seus Estats membres.

La conferència on va participar el nostre secretari general “Sobirania com a eina de justícia social contra la dictadura del mercat”, va comptar ttambé amb la participació dels secretaris generals del sindicat basc ELA,  Adolfo Muñoz i del secretari general del sindicat gallec CIG, Paulo Carril.

La jornada s’ha completat amb una conferència sobre feminisme i democràcia a càrrec del filòsof i professor de Ciència Política de la UPV / EHU, Jule Goikoetxea i una conferència sobre la sobirania del proletariat contra el capitalisme mafiós, a càrrec del catedràtic d’Antropologia Social i Sociologia Universitat Jaume I Social [UJI] Andrés Piqueras Infante.

La jornada ha estat organitzada per les fundacions  Moncho Reboiras i Galiza Sempre i és una iniciativa del Centre Maurits Coppieters i la Fundació Galiza Sempre i compta amb el suport financer del Parlament Europeu.

@cscInternacionalCarles Sastre,CIG,ELAEl passat 5 d'octubre, Carles Sastre, secretari general de la Intersindical-CSC, va participar a una taula rodona a A Corunya sobre justícia social i la dictadura del mercat, en el marc de les jornades 'L'alternativa a la sobirania dictadura mercat '. Una conferència que s'emmarca en les reunions internacionals pels...SOM el sindicat independentista i de classe