La Intersindical – CSC denuncia la violenta repressió patida pels companys i companyes de la Coordinación Nacional de Trabajadores y Trabajadoras de la Industria de la CTA Autónoma en el marc de les manifestacions en defensa d’ATE Astilleros Río Santiago, de la ciutat d’Ensenada de la província de Buenos Aires (Argentina).

Fa unes setmanes la Intersindical – CSC ja va mostrar el seu suport a les reclamacions de CTA Autonoma per evitar la privatització o tancaments de les drassanes en un context d’ajustaments econòmics per l’acord de les institucions argentines amb el Fons Monetari Internacional que comportarà afectacions a 3.300 famílies relacionades amb l’empresa pública, una de les més importants del país.

Des de la Intersindical – CSC ens solidaritzem amb els companys i companyes del sindicat CTA Autonoma en aquesta lluita sindical per la defensa dels drets laborals i contra les privatitzacions com a dubtosa mesura d’eficiència i productivitat, quan el que es fa és la reducció de la inversió pública en sectors productius estratègics pel país.

#AstilleroNoSeToca #BastaDeAjuste!!

@cscInternacionalArgentina,CTA AutonomaLa Intersindical - CSC denuncia la violenta repressió patida pels companys i companyes de la Coordinación Nacional de Trabajadores y Trabajadoras de la Industria de la CTA Autónoma en el marc de les manifestacions en defensa d'ATE Astilleros Río Santiago, de la ciutat d'Ensenada de la província de Buenos...SOM el sindicat independentista i de classe