Signa la campanya “Pels nostres drets lingüístics” d’Escola Valenciana
Des de la xarxa d’entitats d’Enllaçats per la Llengua ens sumem a la iniciativa i convidem tothom a signar aquesta petició pels nostres drets lingüístics.
Signa aquesta petició d’Escola Valenciana adreçada al Govern valencià perquè es pose fi a la discriminació per raó de llengua, gràcies a la implantació de la plena competència lingüística en la nova llei de funció pública valenciana.
Pots signar des d’aquest enllaç.
També agrairíem que ho féssiu extensiu als vostres contactes perquè es sume més gent a aquesta recollida de signatures.
Enllaçats per la Llengua
https://www.intersindical-csc.cat/2016/07/11/signa-la-campanya-pels-nostres-drets-linguistics-descola-valenciana/https://i0.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/07/lanostraescola.jpg?fit=940%2C624&ssl=1https://i0.wp.com/www.intersindical-csc.cat/nova_prova/wp-content/uploads/2016/07/lanostraescola.jpg?resize=300%2C199&ssl=1Països Catalanscampanya,enllaçats per la llengua,Escola Valenciana,llengua,Països Catalans,ValènciaDes de la xarxa d'entitats d'Enllaçats per la Llengua ens sumem a la iniciativa i convidem tothom a signar aquesta petició pels nostres drets lingüístics. Escola Valenciana treballa per la normalització de la llengua en tots els àmbits des de fa més de 30 anys. L’ensenyament, les administracions i els...@csc jesus.palomar@intersindical-csc.catAdministratorINTERSINDICAL - CONFEDERACIÓ SINDICAL CATALANA