Vols presentar una candidatura amb nosaltres?  Contacta picant ací

Company/a,
Les eleccions sindicals són un moment important perquè en els propers anys es prendran decisions, a la teva empresa i en l’àmbit de la negociació col•lectiva, que t’afectaran directament. I aquestes decisions es poden prendre en un o altre sentit. La IntersindicalCSC et permet defensar els teus drets des d’una perspectiva nacional i de classe i amb la garantia que seran protegits amb tots els mitjans necessaris. La IntersindicalCSC no és només una comunitat de serveis, és també un projecte en base a un triple compromís amb l’afiliació i delegats/des: el del suport amb tot el pes del sindicat si cal, el d’un assessorament rigorós i el de la informació i la formació constant. Avancem amb tu, suma-t’hi!

Carles Sastre
Secretari General de la Intersindical-CSC

Per la defensa dels teus drets

Els serveis sindicals que t’oferim

• Atenció a l’afiliació i delegats/des amb visites i tramesa de publicacions
  • Informació laboral i sindical: convenis, prestacions, seguretat social, prevenció de riscos…
  • Assistència lletrada i defensa davant els conflictes laborals i administratius
  • Representació en la negociació col•lectiva per a defensar els interessos de l’afiliació i millorar les condicions laborals
  • Cursos de reciclatge de formació professional
  • Formació als nostres representants sindicals
  • Assessorament fiscal en conflictes col•lectius o individuals
  • Punt d’informació laboral juvenil
  • Suport a la dona
  • Atenció als nounvinguts/des

Per una altra manera de fer sindicalisme
Vivim un moment de crisi del sindicalisme, ancorat als vells models industrials i monopolitzat per maquinàries gestores de béns públics, més preocupades d’assegurar-se la seva supervivència i pactar rebaixes quan cal amb els govern de torn, que en treballar sindicalment com a organitzacions de i per als treballadors catalans/es. Però el sindicalisme segueix sent necessari i hem de saber trobar la resposta adequada i contundent a les creixents desigualtats en les condicions de treball, la precarització, la marginació, l’alta sinistralitat, l’atur, la indefensió o la sobreexplotació. Per a la IntersindicalCSC un element clau és la importància de les seccions sindicals, un element de participació, debat i pressió de l’afiliació al centre laboral important que pot garantir que els mecanismes de representació funcionin. Apostem a fons per donar també una dimensió més social al sindicalisme, implicant-lo en la defensa del territori, de la llengua i dels drets dels col•lectius socials més precaritzats dels Països Catalans.

Per un espai laboral català
La Intersindical-CSC reivindica un marc propi de relacions laborals com a sindicat de país. Un espai laboral basat en dos principis: El de proximitat, adequant normatives i institucions a la nostra societat, i el d’identitat com a element clau del nostre espai socio-econòmic.

Així, reivindiquem i promovem:

• Competències legislatives en pensions, salari mínim o calendari laboral
  • Competències plenes en ocupació, formació i immigració
  • Un sistema català de Seguretat Social amb caixa pròpia
  • L’adequació dels marcs de negociació col•lectiva al nostre àmbit territorial
  • Canviar el sistema fiscal que perpetua un espoli social contrari als intressos col.lectius
  • Uns serveis públics de qualitat com a vertebradors d’aquest espai

Aquesta ha de ser la nostra aportació, actuant localment per incidir globalment. Perquè només així és possible un mon de pobles lliures i dels treballadors/es.