VAGA GENERAL EN DEFENSA DE LA REPÚBLICA CATALANA

Ahir, 1 d’octubre, se celebrà el referèndum d’Autodeterminació de Catalunya amb la victòria aclaparadora del Sí a la proclamació de la República Catalana.

Aquest referèndum d’autodeterminació s’ha pogut celebrar gràcies a la determinació de les institucions legítimes catalanes i la fermesa de les classes populars del país que, malgrat la violència institucional de l’Estat espanyol -política i física- acudí a les urnes i defensà els col·legis electorals i la democràcia fins a les darreres conseqüències.

Per a defensar la democràcia, expressada ahir a les urnes pel nostre poble, la Intersindical-CSC convoquem Vaga General a partir del 3 d’octubre.

Conscients de la necessitat d’unir -més que mai- el nostre poble en la defensa de la República Catalana, la Intersindical-CSC posem a disposició del conjunt de la societat civil del nostre país la nostra convocatòria de vaga general, registrada i autoritzada d’acord amb el què requereix la legislació vigent actualment.

La classe treballadora catalana podrà exercir el seu dret a vaga emparant-se en la protecció que atorga la nostra convocatòria.

Volem, també, que el dia 3 d’octubre serveixi per a expressar el nostre rebuig a les salvatges agressions patides pels nostres conciutadans a mans d’un Estat que no ha dubtat en ocupar i reprimir el nostre país amb efectius policials i militaritzats. Així mateix, aquesta jornada ha de servir per a exigir la seva immediata retirada del país.

Perquè som lliures i dignes. Perquè mai més ens deixarem trepitjar, demanem al nostre poble que surti als carrers el pròxim 3 d’octubre a defensar la democràcia i la República que la ciutadania de Catalunya ha escollit a les urnes. I exigim, per dignitat i legitimitat, que els resultats del referèndum s’apliquin de manera immediata.

Visca la República Catalana!
Visca la classe treballadora!

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaVAGA GENERAL EN DEFENSA DE LA REPÚBLICA CATALANA Ahir, 1 d'octubre, se celebrà el referèndum d'Autodeterminació de Catalunya amb la victòria aclaparadora del Sí a la proclamació de la República Catalana. Aquest referèndum d'autodeterminació s'ha pogut celebrar gràcies a la determinació de les institucions legítimes catalanes i la fermesa de les...SOM el sindicat independentista i de classe