El pròxim dimarts 19 de setembre a les 18.00 hores, a la seu de LaFede.cat 8C/Tàpies 1-3) se celebrarà una xerrada-debat sobre l’actual situació a Colòmbia i les perspectives de futur del procés de pau, justícia i drets humans.

L’acte serà presentat per en Xavier Cutillas i comptarà amb la presència d’Húber Ballesteros, col·laborador de la Intersindical-CSC durant molts anys en les nostres actuacions de defensa dels drets humans a Colòmbia.

Ballesteros és Secretari general del sindicat Fensuagro, integrant del Comité Ejecutivo Nacional de la Central Unitaria de Trabajadores (CUT) i membre de la direcció del nou partit

Húber Balleteros, que ha estat empresonat més de tres anys, oferirà la seva visió de la implementació dels Acords de Pau i la conversió de la guerrilla de les FArC en un partit polític legal.

L’acte està convocat per l’Associació Catalana per la Pau, la Fundació Pau i Solidaritat, la Taula Catalana per Colòmbia i la Intersindical-CSC

Data: dimarts 19 de setembre
Hora: 18.00 hores
Lloc: Seu de LaFede.cat, C/ Tàpies 1-3 (Barcelona)