La Guàrdia Urbana de Barcelona xifra en 1 milió el nombre de persones assistents | Les forces democràtiques catalanes expressen el seu suport incondicional al Referèndum d’Autodeterminació de l’1 d’Octubre | Sindicats de Galícia, Aragó, País Basc, Astúries, Estat Espanyol, Canàries, Andalusia i els Països Catalans es conjuren per empènyer el referèndum democràtic des dels centres de treball

Malgrat les prediccions, gairebé apocalíptiques, de la premsa i els partits espanyolistes que alertaven “del perill d’incidents greus” durant la reivindicació de La Diada, una multitud col·lapsà el centre de Barcelona de manera pacífica, per a expressar la determinació a votar Sí el pròxim 1 d’octubre. El minut de silenci per les víctimes de l’atac feixista a Les Rambles va ser corprenedor, semblà que el temps s’havia aturat per, després, esclatar en una immensa ovació d’homenatge popular.

La concentració d’aquesta Diada tenia un pes importantíssim: reforçar als carrers el què s’havia legislat al Parlament català. I, un altre cop, les classes populars no fallaren, exhibint una determinació que ha de servir per a assegurar la mobilització sostinguda necessària davant els atacs de l’estat espanyol.

La Intersindical-CSC vàrem iniciar aquesta Diada nacional el dia 10 amb un acte de rúbrica d’un manifest que recull el suport des dels centres de treball al Referèndum dels sindicats següents: Intersindical-CSC,IAC, COS, Intersindical Valenciana i STEI (Països Catalans) ELA, LAB, ESK (País Basc), CIG i CUT (Galícia), CSI (Astúries), CUT (Aragó) Confederación Intersindical (Estat espanyol) i SAT (Andalusia).

Des de la Intersindical-CSC fem una crida les classes populars d’aquest país a defensar la democràcia i les institucions pròpies die rere dia, de forma sostinguda i pacífica. Així mateix, cridem la classe treballadora a votar massivament el pròxim 1 d’Octubre i fer-ho pel Sí, per possibilitar la construcció d’una República Catalana de caràcter radicalment democràtic i social.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióLa Guàrdia Urbana de Barcelona xifra en 1 milió el nombre de persones assistents | Les forces democràtiques catalanes expressen el seu suport incondicional al Referèndum d'Autodeterminació de l'1 d'Octubre | Sindicats de Galícia, Aragó, País Basc, Astúries, Estat Espanyol, Canàries, Andalusia i els Països Catalans es conjuren per...SOM el sindicat independentista i de classe