Sergi Perelló, Vicesecretari general de la Intersindical-CSC –en representació de la Taula Catalana per Colòmbia- , ha assistit a la lectura de la declaració des de la llotja de l’hemicicle.

El text aprovat alerta de l'”alarmant augment” el darrer any dels homicidis i atacs contra els defensors dels drets humans a Colòmbia per part de grups armats; remarca el “moment històric” que viu aquell país i el paper “fonamental” que tenen els defensors dels drets humans per a la construcció de la pau, i demana que les autoritats colombianes els protegeixin de manera efectiva.

Podeu llegir la Declaració des d’aquest enllaç.

Video del Ple del Parlament. 28/06/2017  Declaració del Parlament de Catalunya de suport als defensors dels drets humans a Colòmbia

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióLa Declaració -presentada a instància de la Taula Catalana per Colòmbia i Amnistia Internacional- ha estat aprovada per tots els grups parlamentaris de la Cambra catalana. Sergi Perelló, Vicesecretari general de la Intersindical-CSC –en representació de la Taula Catalana per Colòmbia- , ha assistit a la lectura de la declaració...SOM el sindicat independentista i de classe