Primera reunió del Comitè de Campanya pel Referèndum de la Intersindical-CSC

Ahir dilluns 26 de juny es va constituir el Comitè de Campanya pel referèndum de l’1 d’octubre de la Intersindical-CSC. Aquest Comitè organitzarà la campanya a favor del Sí al referèndum del proper 1 d’octubre sota el lema “Els treballadors per la República dels drets socials”.

A través d’aquesta campanya, la Intersindical-CSC organitzarà assemblees als centres de treball i calcula arribar a uns 3.000 centres de treball de diverses empreses abans de l’1 d’octubre. Segons el seu vicesecretari general, Sergi Perelló, “per la Intersindical-CSC la mobilització del vot popular i treballador és fonamental per construir la República dels drets socials que volem”.

El motor de la campanya del sindicat seran els 4.000 afiliats i els delegats que la Intersindical-CSC té arreu de Catalunya.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectiva  Ahir dilluns 26 de juny es va constituir el Comitè de Campanya pel referèndum de l'1 d'octubre de la Intersindical-CSC. Aquest Comitè organitzarà la campanya a favor del Sí al referèndum del proper 1 d'octubre sota el lema “Els treballadors per la República dels drets socials”. A través d'aquesta campanya,...SOM el sindicat independentista i de classe