La Federació Sindical Mundial (FSM), que aplega prop de 100 milions d’afiliats a tot el món, ha aprovat la resolució presentada per la Intersindical-CSC reclamant un Referèndum unilateral d’independència com a sortida democràtica al contenciós existent entre Catalunya i l’Estat espanyol.

La resolució -en castellà i anglès en l’original- conclou què “La FSM representa prácticamente 100 millones de trabajadores y trabajadores de todo el mundo así como los valores de la dignidad y la libertad. Por esta razón la FSM apoya el derecho del Pueblo de Cataluña a decidir su futuro, con o sin permiso del Reino de España.
Porque se trata de democracia popular
.”

Per altra banda, el sindicat basc LAB -integrant de la FSM, com també ho és la Intersindical-CSC- i el gallec CIG han aprovat sengles resolucions al seus congressos en els mateixos termes.

Des de la Intersindical-CSC es continuarà duent la tasca d’internacionalització i recollida de suport des de l’àmbit laboral per al procés democràtic català a la independència i el referèndum com a legítima via d’expressió democràtica de caràcter vinculant.

A podeu llegir el text íntegre de la resolució en castellà i anglès.

@cscLaboral/Acció Sindical/Negociació Col·lectivaLa Federació Sindical Mundial (FSM), que aplega prop de 100 milions d'afiliats a tot el món, ha aprovat la resolució presentada per la Intersindical-CSC reclamant un Referèndum unilateral d'independència com a sortida democràtica al contenciós existent entre Catalunya i l'Estat espanyol. La resolució -en castellà i anglès en l'original- conclou...SOM el sindicat independentista i de classe