Capçalera de la manifestació de dissabte passat a Lleida. A la dreta de la foto, el Secretari general de la Intersindical-CSC carles Sastre | Foto: La Directa

En la demanda contra la Paeria, a més de la Intersindical-CSC, hi participen tot un seguit d’agents socials i polítics com ara la Crida per Lleida, ERC, ICV i Podem –els tres primers amb representació a l’Ajuntament–, Dones de Lleida, Arran, Acaba amb la Placa, la CGT, el SEPC, COS, la Comissió de la Dignitat, i el Comú de Lleida .

Divendres passat, Carles Sastre Secretari general de la Intersindical-CSC ja entrà a registre una denúncia del sindicat contra la Paeria per incompliment de la Llei de Memòria Històrica. L’endemà tingué lloc una manifestació pels carrers de Lleida denunciant la postura de l’equip de govern. Aquesta aplegà mig miler de persones.

La Intersindical-CSC ha decidit, doncs, unir-se a la denúncia col·lectiva dels agents polítics i socials abans esmentats.

@cscAcció Social / Igualtat / MobilitzacióLa Intersindical-CSC s’uneix, avui, a la denúncia interposada per la plataforma Lleida Lliure de Franquisme contra la Paeria per incompliment de la Llei de Memòria Històrica arran de la decisió del govern del consistori de mantenir les plaques feixistes que encara es poden veure a la ciutat. En la demanda...SOM el sindicat independentista i de classe